پرش لینک ها

اخبار و اطلاعیه ها

آخرین اخبار و اطلاعیه های نوین بار را از طریق این صفحه دنبال کنید.

ثبت نام رانندگان کارخانه سیمان قائن

رانندگان محترم کارخانه سیمان قائن از هم اکنون می توانند پس از ثبت نام و تکمیل اطلاعات مربوط به ماشین خود نسبت به شارژ کیف پول خود در نوین بار، اقدام نمایند. به زودی امکان خرید نوبت هم برای پایانه سیمان فعال می شود که مراتب از طریق کانال های اطلاع رسانی نوین بار، اطلاع رسانی خواهد شد.

اضافه شدن صف آزاد برای پایانه فولاد قائنات

قابل توجه رانندگان محترم؛ صف بارگیری آزاد برای پایانه فولاد به نرم افزار اضافه شده است. بار های با تناژ بالاتر از 27 تن و یا بین 25 الی  27 تن پایانه فولاد در این سالن اعلام می گردند. نوبت های خریداری شده از این سالن فاقد ابطال اتوماتیک است و در حال حاضر انتخاب بار برای تمامی رانندگان آزاد می باشد. شما می توانید قبل از خرید نوبت از هر یک از صف ها با مراجعه به منوی انتخاب بار – قسمت سالن اعلام بار، ابتدا فهرست بارهای موجود در سالن آزاد را مشاهده و در صورت لزوم نوبت خریداری نمایید. لطفا هنگام خرید به سالنی که نوبت را خریداری می کنید توجه فرمایید. با نوبت خریداری شده از

مدت زمان اعتبار نوبت

نوبت دریافتی شما پس از خرید به مدت 3 اعلام بار متوالی پس از مجاز شدن به انتخاب بار معتبر می باشد. (در نسخه جدید روز خرید نوبت محاسبه نمی شود) به عنوان مثال یک راننده امروز یک نوبت خریداری می کند. به فرض اینکه از فردای روز خرید امکان انتخاب بار برای او وجود داشت (مجاز به انتخاب بار شد)، سه روز بعد در صورتی که باری انتخاب نکرد نوبت وی باطل می شود. لازم به ذکر است این امکان برای جلوگیری از رسوب نوبت ها و تسهیل نوبت دهی برای تمامی رانندگان عزیز در نظر گرفته شده است.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.